Winnaar van de prestigieuze en wereldwijd erkende Red Dot Award: Communication Design 2016.

 

De Red Dot Award wordt elk jaar uitgereikt aan de beste internationale campagnes, marketingstrategieën en communicatieoplossingen. Voor de editie van 2016 waren er ruim 12.000 inzendingen uit 46 landen, die werden beoordeeld door 26 juryleden, elk geselecteerd om hun invloed, neutraliteit en wereldwijde expertise. De jury bestond uit ervaren ontwerpers en gerespecteerde ontwerpprofessionals uit dertien landen, die ons werk voor ‘Tea Quiero’ uitriepen tot één van de winnaars.

 

’We zijn ontzettend trots op deze award, die ons bij de beste ontwerpbureaus ter wereld schaart. We voelen ons vereerd, en zijn ons er heel goed van bewust dat we de award nooit hadden kunnen winnen zonder het volledige vertrouwen en de geweldige ondersteuning van onze klant – Arnout Verbeek, Algemeen manager Benelux bij moedermerk Catunambú – Spanjes premium koffiemerk’, aldus Matthew Phillips, partner bij Pleasure Melons.

 

Hoe een sterk idee uitgroeit tot wereldberoemde thee

Het Spaanse koffiemerk vertrouwde ons team de taak toe een compleet nieuw theemerk te creëren. Hiervoor ontwikkelden we allereerst de merkstrategie, bedachten we vervolgens een unieke naam en schreven we het verhaal achter het merk en productassortiment. Vervolgens creëerden we de identiteit, de verpakkingen en al het ondersteunend materiaal. Na een zeer succesvolle lancering in Nederland, met overweldigende resultaten op het gebied van productvoorkeur en sales (het uiteindelijke doel van dit hele project), werd het merk al snel wereldwijd opgepikt en staat het inmiddels in vele landen bij vooraanstaande restaurants, cafés en kantoren vast op de kaart.

©pleasuremelons2018 | A member of the Institute of Ideas

  • Facebook Pleasure Melons
  • Instagram Pleasure Melons
  • LinkedIn Pleasure Melons
  • YouTube Pleasure Melons