Een intense beleving met een verfijnde smaak

 

Onze design uitdaging

Catunambú is een premium Spaans koffiemerk dat zijn roots heeft in Sevilla. Als onderdeel van het expansie plan werd de Benelux het nieuwe focus punt van Catunambú. Onze taak was het ontwikkelen van een uniek koffiemerk concept voor exclusieve distributie bij Lyreco - een wereldwijde distributeur van kantoorartikelen.

 

Samen met Catunambú vormden we een perfect team en ontwikkelden we een uniek, volledig geïntegreerd koffie concept. Dit concept implementeerden we in alle materialen omtrent branding en verpakkingen. 

 

De authentieke smaak van Andalusië

Een premium koffiemerk verdient een premium verpakking. De aandacht voor de kleinste details is zichtbaar in het ontwerp en de afwerking. De productnamen en afbeeldingen zijn ontwikkeld met een gespecialiseerde kalligraaf, om de essentie van smaken te vangen -  en op hun beurt een unieke identiteit te creëren. De opvallende afbeeldingen zijn geïnspireerd op de Moorse keramische tegelontwerpen uit 711Ad, een culturele weerspiegeling van Sevilla – waar de roots van het merk Catunambú liggen. De Moren introduceerden een aantal technieken, zoals de unieke manier van Keramische tegels schilderen, ook wel ‘Zellige genoemd’. Deze artistieke stijl is zorgvuldig ontwikkeld om een moderne twist te geven aan de verpakking.  

©pleasuremelons2018 | A member of the Institute of Ideas

  • Facebook Pleasure Melons
  • Instagram Pleasure Melons
  • LinkedIn Pleasure Melons
  • YouTube Pleasure Melons